Kurumunuzun iletişim alanında değerini arttırmaya odaklanarak direkt hedefimiz olan kitle iletişim faaliyetlerinin amacına ulaşmasını sağlıyor ve medya ile iletişiminizi sürekli kılıyoruz. Hedeflerimiz doğrultusunda medya planı oluşturuyor, basın bültenlerinizi hazırlıyor, özel haber çalışmaları ve röportajlar gerçekleştirerek sağlam temeller oluşturmayı hedefliyoruz.
Kriz iletişimi kurum ya da kuruluşun ‘’beklenmedik anda’’ gelişen durumlara müdahale etme yöntemi olarak biliniyor. Ancak kriz iletişimi sadece ‘’ani gelişen’’ durumlarda değil, her an ortaya çıkabilecek tehditleri analiz eder ve kurumların krizi iyi yönetmesi üzerine çalışır. Kriz iletişimi ve yönetimi, kurumların itibarına yönelik tehditleri belirler, olası tehditlere karşı iletişim stratejisi oluşturur ve kriz anında belirlenen yöntemlerle kurumun en az hasarla, süreci atlatmasını sağlar. Bizler bu noktada başarılı bir kriz yönetimi gerçekleştirmek için gerekli olan iletişim planı, kriz takımı ve kriz iletişimi ile olası bir durumda kurum menfaatleri doğrultusunda en az hasarla, krizin başarılı bir şekilde atlatılmasını sağlıyoruz.
Kurumsal sosyal sorumluluk kavramı, kurum itibarına katkı sağlar ve değer yaratır. Tüketici, bir hizmeti sadece fiyat ve kalitesine bakarak satın almaz, marka imajına ve topluma sağladığı faydaya göre satın almak ister. Markalar ise tüketici ile duygusal bağ kurmak ister. İşte bu noktada kurumsal sosyal sorumluluk projeleri devreye girer.
Avantgarde İletişim olarak kurumunuzun ve markanızın varlığını sürdürmek ve hedeflerinizi gerçekleştirmek için toplumla iyi ilişkiler geliştirmek adına sağladığımız iletişim göreviyle tüketici ile bütünleşmenizi sağlıyor ve kurumsal gönüllülüğü arttıracak eylemlerin sistemini oluşturuyoruz.
Telif Hakkı © 2021 Avantgarde Consultancy - Tüm Hakları Saklıdır.